Naam:
Foto’s:
1475
Video’s:

Over mij

Levensgenieter, muziekliefhebber, event-passionata, high heels & high hair, koffie-addict, (ex)baas van Kees, Delftenaar, Mini-fan, reislustig, Afrika-gek, Kili-Queen (http://www.kilimanjarojourney.nl), snorkelen en Sparta Rotterdam.

Over mijn reis

Is het een reis? Een avontuur? Een belevenis? Het is alles! Een reis, een avontuur en vast een enorme belevenis! Na 6 maanden aan de slag te zijn geweest in Kwale, Kenia voor de Girls Empowerment Foundation, ben ik een jaar werkzaam geweest voor Doingoood in Oeganda, Kenia en Malawi. Sinds begin 2020 heb ik mij 'gevestigd' in Malawi. In 2018 m'n huis verkocht, Kees naar een heel fijn huisje gebracht, spullen opgeslagen, verkocht, weggegooid, weggegeven. Reis en beleef je met mij mee?

Bezochte landen

Ik heb 34 landen (14%) bezocht:

Australië, Bahama's, België, China, Cuba, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Italië, Jamaica, Kenia, Lesotho, Liechtenstein, Luxemburg, Malawi, Malta, Monaco, Nederland, Nieuw-Zeeland, Oeganda, Oostenrijk, Portugal, Qatar, Spanje, Swaziland, Tanzania, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zimbabwe, Zuid-Afrika, Zwitserland.