Welkom op mijn reisblog! Time to start packing!

1 januari 2018

Gelukkig nieuw jaar allemaal! 2018 is net begonnen. Ik maak mij niet druk over goede voornemens als meer sporten en minder drinken maar over 'wat neem ik mee?' Over een week vertrek ik namelijk voor ruim 2 maanden naar Afrika. Het besef begint heel langzaam te komen ...... En de rotzooi in huis dus ook; tassen, koffers, slippers, wandelschoenen, zonnebrand, anti-muggen spul, malariapillen, slaapzak, hoofdlamp, bikini's; wat een mens allemaal niet kan, en moet, meeslepen ....

Ik ga deze reislog gebruiken om je op de hoogte te houden van mijn reis. Van mijn ervaring als vrijwilligers op het Apage Ministries project, de safari's, de 'wandeling' de Kilimanjaro op en mijn 'ik-heb-het-zo-verdiend' vakantie. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    1 januari 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Naomi Van der Graaff:
    1 januari 2018
    Lieffie, we spreken elkaar nog, maar even een berichtje op je reislog! Veel plezier met pakken grote kanjer!!
  3. Rachela:
    1 januari 2018
    Heel veel plezier met de voorbereidingen Carol. En we gaan je zeker volgen. Wordt vast een prachtige nieuwe ervaringen. Groetjes Rachela
  4. Esther:
    1 januari 2018
    Succes met pakken en alles wat je vergeet is daar ook te koop 😂 maak er een geweldige start van 2018 van! Groeten uit incredible India.
  5. Annette:
    1 januari 2018
    Heel gelukkig en gezond 2018!!!!
    Succes met alle voorbereidingen en ik ga je zeker volgen. Kanjer!!!
  6. Franklin:
    Trots op jou
  7. Marielle:
    1 januari 2018
    Maak er iets moois van!! 😘
  8. Monique Delfgaauw:
    Wauw!! Heel veel genieten!! X
  9. Clarinda Gros:
    1 januari 2018
    Ik ga je zeker volgen! Echt zo gaaf wat je gaat doen. Mooi en spannend begin van een mooi nieuw jaar. We houden contact!
  10. Yvonne:
    1 januari 2018
    Hoi Carola, we gunnen jou een SUPER fantastische reis, avontuur, belevenis!!!! Vanuit Maarssen gaan we je zeker volgen😘😘
  11. Har:
    2 januari 2018
    Super gave en mooie reis toegewenst👍. Maak er wat moois van, ga genieten en kom gezond en heelhuids weer terug.
    Blijf wel wakker want dan komen de mooiste dromen uit😉. Succes👊
  12. Astrid:
    2 januari 2018
    Lieve Carola

Heel veel plezier en GENIET.
    Dikke kus van je nichtje
  13. Har:
    13 januari 2018
    Hé wereldreiziger waar blijven die mooie foto’s en verhalen, we kijken erna uit. Hoe gaat ie daar? 😉
  14. Marieke Rompelman:
    14 januari 2018
    Ben heel nieuwsgierig naar alle belevenissen!